Amanda

Slötröttgladledsen.

Publicerad 2008-11-04 17:36:51 i Allmänt,

Ganska slö skoldag, började med hussa , och jag, Denna och Allo var som vanligt slöa :) Sen engelska, kemi och sen gy . Vi gick till gymmet och BODA ! hih. Sen var vi stora och starka efter det på hissa timmen . Fick veta vad vi fick i provet om ryska revolutionen , jag trodde att det hade gått skitbra , sådär 9-10. Men oj , så kom det 7½. Nåja, borde ändå få 8-9 på betyget så , ingen fara !

Efter skolan satt jag och Emma i sofforna i skolan och var slöa ( dåliga skämt ! ) och så småningom gick vi mot busseen. En slö hemfärd , och sen bara hem . Jag bakade scones, och blev övermätt. Mamma började laga mat efter att jag ätit scones, vilket harmar , eftersom att det är spagetti, mums ! Men kanske jag orkar med det senare ikväll än , hoppass :)

MIna kläder idag har varit slööa ! orkade inte med något speciellt så lade på mej ett par oversize gråa mjukisbyxor och en 3-kvarts ärmad vit skjorta. Det om något är bekvämt . Kanske inte så snyggt men , bekvämt !
 
Men nu lite läxläsning -. Ciao

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela