Amanda

Skön kväll

Publicerad 2008-11-07 22:32:52 i Allmänt,

Träningen var kul, förutom kondisträningen i slutet, hatar det ! Men det behövs :)

Kom hem , hoppade snabbt in i duschen , plockade i rummet lite och sen kom Ewe och Dani. Det blev inget filmtittande , utan vi pratade bara !
Tack flickor, ni är viktiga och ni behövs <3 Skönt att kunna prata om allt med er , och då menar jag faktiskt allt . Tack igen!

Ja , och så lagade jag mat ett skede och Ewe höll på att fnittra ihjäl sig . Stekte chickennuggets, healthyy ;)

Nu är jag väldigt,väldig choklad sugen! Och det hjälper inte när jag vet att det finns Fazerina i köket , åhh, frestaaar!

Men inget speciellt har jag att skriva såååå  . baj

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela