Amanda

Saturday

Publicerad 2008-11-22 13:08:57 i Allmänt,

Moorning ;)

Vaknade sjukt tidigt idag med Jossan bredvid mej . Sådär halv 10 tiden , vi gick ändå och sova lite över 2 så . Haha , en kul grej hände under natten med Jossan , men tror inte hon blir överlycklig om jag skriver den här , det var iallafall där 4-5 tiden , khi!

Annars hade jag en skitkul kväll igår, det snöade som hell när vi for till festen ! Tack Ann-Sofi för att du körde på oss i det härliga vädret ;) Väl på plats var det skitkul ! Kvällen var helt enkelt kulkulkul ! Men vissa saker var ju inte så kul, men det gick bra iallafall . Och Jessica , om du läser så MIN BLOGG ! ;)

Kom hem där 2 tiden , tack Anton du med för att du körde - uppskattat !

När jag och jossan vaknade i morse bara satte vi och pratade , skrattade, funderade tyst för oss själva och såg sen på L-word . Hihi ! När vi hade sett sådär 3-4 avsnitt gick vi för att äta och prata med mamma .

Och shit, det har snöat massor igen ! Det är helt vitt ute och jag är genomlycklig , hoppas skidbackarna öppnar snart bara . Saknar massor att åka snowboard. Denhär vintern måste bli bra, till skillnad från sommaren .

Men nu ska jag inte sitta här och wina på , heis !

Mandy

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-23 21:27:58

klart ja läääser :D

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-23 21:29:03

klart ja läääser :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela