Amanda

Paljetter .

Publicerad 2008-11-07 15:24:01 i Allmänt,

Har nu köpt min topp med paljetter , vauu ! Hittade också en fin, bekväm bh. Svart med spets, uhh ;)

Annars skola, fick ut matta provet, och jag fick 8 fast jag trodde det skulle vara en 6 . Så jag blev skitglad! Så nu har jag varit glad hela dagen sedan dess. Efter skolan och engelska provet gick jag till Lindex . Skulle ju köpa min topp , men hittade också en massa andra finheter , som bla. min bh ! Köpte då det och gick sen mot 2ans buss. Gick in via Café Madicken och tog en kakao to go , och så gick jag i lugn fart mot bussen. Åkte hem och talade med Nico och sitter nu här . Ska snart antigen sy in ett par av mina svarta byxor eller kolla någon film ;) får se vilket som görs först, antagligen byxorna !

Och ikväll blir det träning . Usch , fredagsträningar -. Och efter den kommer Ewe och Dani hit. Vi ska tala shit , äta ohälsosamt och se någon film . Myysigt ! Händer ändå inget ikväll så lika kul att sitta hemma med 2 favoriter <3

Men nu ska jag aktivera mej .


Ihih<3

Mandy

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-11-07 19:37:41

Hur mycket kostade toppen? :)

Postat av: bia

Publicerad 2008-11-07 21:40:20

SWEET AS 7gah :D

Postat av: Mandy

Publicerad 2008-11-07 22:24:16

Den kostade i euro 19.95, och i kronor runt 200 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela