Amanda

Mysdag

Publicerad 2008-11-02 13:01:10 i Allmänt,

Idag blir det antagligen en mysig hemmadag.
Alla är typ borta och jag är allmänt slö, + att jag har en bok jag måste ha klar till fredag, har läst lite på 60 sidor och den har 400, stress! Nåja, men jag kommer ändå säkert inte läsa, orkar inte och jag somnar säkert om jag läser. Och så vill jag ju sitta vid datorn!
Annars tror jag att jag var bjuden på ett barnkalas idag, men jag har inte fått någon mer info om det nu så tänker inte gå. Det skulle faktiskt vara helt kul, eftersom att barnets familj har nytt hus så. Meen , får väl se det någon annan gång :)

Idag ska jag trippa omkring i bekväma kläder !

Hoodie - Volcom stone
Lång topp - Indiska
Tjöckre leggings - H&M
Mommos stickade yllesockor :)

Bekvämt!

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela