Amanda

Moives movies movies

Publicerad 2008-11-29 11:54:31 i Allmänt,

Jag o Jossan sku egentligen gå på High school musical 3 idag, den måste ju ses ;) men det blir antagligen nångång i veckan istället !

Annars har min bror överfört en massa filmer från min styvbrors hårdskiva till min egen lilla pink lady ;) så nu är den fullproppad med filmer ! JESS , blir en hel massa filmkollande snart igen då . Skulle kunna ta mej en titt på vad jag fått, kanske något jag faktiskt sett fram emot att se?

Annars är våra gäster här nu . men jag funderade på att gå ut med ewe snart, orkar int sitta inne bara.

Ikväll ska jag ändå hänga med jossan , fast det int blir nån bio . O sen far jag till mamma övernatt inatt , får int sova här fö min säng blir upptagen ;( nåja , men det går helt bra ,så kan jag hänga längre med jossan o så får jag lite lugn o ro , int så mycke mänskor omkring mej hela tíden ! ..

Men nu ska jag kolla filmerna, bye <3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela