Amanda

Mår illa .

Publicerad 2008-11-19 18:12:28 i Allmänt,

Uschfyuschfy - mår jätteilla !

Har mått lite hela dagen och mår alltid lite illa efter träning. Och nu sa mamma att det fanns mat , men jag ville inte ha . så hon blev sur för att hon lagat något gott .

Annars var jag med Robbe idag, träffade Tommi snabbt och var med Ia , Vicis och Susku en stund . träning 5, cirkelträning och så hem i den efterlängtade duschen . Och nu är jag jäättetrött . orkar egentligen inte hålla ögonen öppna .. och så känner jag mig spyfärdig , bra mår jag!

Annars borde jag lacka naglarna , nagellacket jag lade dit för några dagar sen har slitits bort . Men orkar inte, trööööööööööööööttt . Usch , slutskrivet . Heis .

Mandy

Kommentarer

Postat av: eh.....-

Publicerad 2008-11-20 18:59:02

varför träffar du fortfarande robbe, tog det inte slut mellan er?

Postat av: Mandy

Publicerad 2008-11-20 19:31:07

Vi är fortfarande kompisar. Och det känns bara som att vi måste prata .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela