Amanda

Måndag

Publicerad 2008-11-03 17:38:59 i Dagbok,

Hela denhär veckan är hela åk. 9 på prao , så det är TOMT i skolan . Men det går , helt lugnt och tyst , hih .
Skoldagen var normal , 8-2. Efter den hem , läsa bok , äta , läsa bok , så lagade jag e jättegod kopp men varm kakao och grädde, mums ! Sen mer bokläsning , var trött för jag sov sådär 5 timmar inatt, somnade inte förrän där 1 tiden.. Så jag somnade när jag läste och sov ca. 2 timmar .

Senare ikväll , 8-halv 10 har jag fotbollst räning, första efter pausen och de går alltid dåligt ! Har inte rört en boll på en evighet så , jess ! Nåja, träningstiden är skit , båda mina favoritprogram i veckan kommer under de 2 timmarna -.- , förutom Grey's anatomi, som  btw börjar nu igen på onsdag ! YAYY :D

Men nu borde jag läsa mer bok , har inte kommit så mycket framåt idag efter som tröttheten tog öööver ;>

Pusshej <3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela