Amanda

Lojo

Publicerad 2008-11-18 20:14:08 i Allmänt,

Hade inte varit där på en evighet , så jag hittade inget fast jag varit där massor med gånger .

Jag och mamma gick omkring lite i butiker . I H&M köpte mamma en mössa och 2 par vantar till mej :) jihu , fina är de !
Annars gick vi nu bara omkring , köpte lite hemmaprylar och sen till läkaren . Hon sade att jag har typ någon atopisk hy , någon sorts allergier . Och så fick jag ca. 1000 olika salvor, okej kanske inte , men sådär 5-6 . Ganska mycket det ändå .
I butiken hittade jag nyaste Cosmo , YAY, program för kvällen ,fast jag fortfarande borde läsa engelska , men det är sååå tråkigt när jag har så mycket annat att göra ! Det som var bäst, VARFÖR ÄR MEN OTROGNA, en stor rubrik på tidningens cover ! Kommer att bli intressant läsning ;)


Kvällens program ;)

Men nu kanske engelska , men antagligen chattning eller Cosmo !

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela