Amanda

Knastrig snö

Publicerad 2008-11-20 19:41:33 i Allmänt,

Oj , mysigt med snö nu ! Det verkar faktiskt som om den skulle hållas en tid nu :) Snön är inte såndärn kramsnö , utan hård snö , sån som den blir när det är riktigt kall , sådär knastrig ! Mysigt att gå i dethär vädret när det knastrar under fötterna , har full musik på i hörlurarna och att man måste koncentrera sej på att inte halka . Okej , det sist nämnda blir jobbigt efter en tid , men nu såhär i början är det kul !

Jag och Denna satt idag på hussan och diskuterade om julen . Konstaterade att det redan är lillajul nästa vecka ! Dennas favorit med julen var julskinka ;) För mej är det nog presenterna och shoppingen efter, och så känslan på julafton . Alttid så mysig . Läängtar ! <3

Idag skola , en av lärarna blev anmälda för att hon hade "klöst" en elev på kinden och buffat henne . Skolans nyhet .
5 tiden volley träning . Före det satt jag Susku och Jossan i sofforna i skolan och slappade .
På träningen var vi faktiskt många, 10 pers ,så det blev spel med någorlunda ordentliga lag :)

Efter det gick jag till Robbe igen , var där en stund . Och till er som undrar, vi är kompisar. Mycket lättare så än att vi är sura på varann hela tiden tycker jag :)

Nu för tillfället kollar jag på Step it up and dance . Kommer nog ännu att få lust för det ikväll och stå och dansa för mej själv igen , som igår ;) melikeit !

Allt för mej nu , heis !

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela