Amanda

Julöppning

Publicerad 2008-11-29 10:14:42 i Allmänt,

Idag är de lillajul o just nu är de julöppning på vår lilla stad ekenäs' gågata . Men jag orkade int fara dit ensam så jag blev hemma , lika bra det kanske, är såpas trött ändå . Min styvmor väckte mej kl. 10 o frågade om ja ville ha morgonmål , o ja anade att de sku vara någo stort o fint, men ja anade fel , helt  vanligt morgonmål .. Sen har jag torkat lite damm här hemma, de kommer mycke mänskor hit ikväll , nästan hela min stymors släkt ;)

Igår kväll blev riktigt lyckad ! Jag o Fia gick till uncan en sväng , träffade Jossan, Matte , Totte o Simon där, och gav oss av till bowlingen . De blev lite dyrare än tänkt för det var planerat att de sku komma mer mänskor med, men bra gick de sådär också! Annars bowlade jag helt okej också , me tanke på att ja bara ha bowla 4 ggr i mitt liv nu gick de bra ! Jag o Matte var ganska jämna , men jag vann i alla fall, LOSER !

Sen gick vi alla till Matte och Tottes storebror och satt där och chillade i några timmar, helt kul . Sen lite före 12 gick jag o Jossan hem hit , eller Jossan väntade nedanför på sin mamma att hon sku komma efter henne , int så kul att gå sådär 5 km så ! När jag kom in somnade jag bums och sov gott . Vaknade där 7 tiden och var redan påväg till skolan men så kom jag på att det är lördag idag! Älskar att göra de , alltid lika skönt att märka :)

Nu ska jag försöka väcka Ewe igen , har väckt henne en gång idag ren ,men hon ville sova längre . (: så heiis sveiis <3 !


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela