Amanda

Jebajee

Publicerad 2008-11-06 16:56:58 i Allmänt,

Skolan var normal inget speciellt och orkar inte skriva annat än att kemi provet gick okej !

Efter skolan for jag, Jossan, Issa, Josephine och Nette till stan. Vi sökte först farsdagspresent, men hittade inget som var WOW ..
Så vi gick vidare och for in i Lindex. Där hittade jag och Jossan en jättefin topp med paljetter som ska bli min imorgon ! Luv it . Påriktit , har sökt efter en sådan länge, och paljetter är så fint , speciellt till fester . Ja tror ja e kär (8) Hihi.

Nåja, sen gick vi till Café Madicken och satt där och chillade . Josephine gick och köpa färdig grädde, en hel burk, o vi fick slut på den (A) Gräddeaters <3 Hihi. Efter en stund kom Leonora (Lellu) dit , och vi satt och talade om allt möjligt eftersom vi inte setts på länge, skönt att träffas :) Jossan och Tavga kom också dit en stund senare. Jag J,T o L gick och köpte lite ätbart och sen bar det av till skolan, var vi skulle ha volleyträning . Men vi var bara 4 , så det blev inte riktigt något spel så vi bollade bara. Halv 5 gick jag och Jossan till pappa och han körde hem oss .

Nu borde jag läsa engelska , prov imorgon. Mysigt med provvecka ! :S Senare skulle vi kanske träffa Jesse och Oliver , men det ser vi sen , nu pluggning , tjaau <3

Mandy

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-06 17:03:36

Lycka till med plugget då :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela