Amanda

Idag kort

Publicerad 2008-11-10 22:17:55 i Allmänt,

Skola . Helt normal . lätt dag, matta, kemi , 2 h jomppa och 2 h hantta , fick min skjorta klar och började sticka en halsduk jag faktiskt kommit långt med ren :) Sen till stan för mej själv. Gick och kollade lite i butiker . Lite före 3 träffade jag susku och vi gick till K-supermarket och köpte hårfärg. Sen hem till Susku och färga hår , ( Sorry Omppe ;) ) Mitt rödbruna slingor och Suskus blondare .

Snabbt hem , byta om och fort till träning . Träning 1½ h i hallen , fotboll . Gick helt ok , vissa skeden bättre än andra .

Och när jag kom hem måsta jag ju se det sista avsnittet på TopModel 9 , är nöjd med vinnaren !

Men nu sova ,annars död imorgon . Godnatt<3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela