Amanda

Hemma först nu

Publicerad 2008-11-12 19:42:06 i Allmänt,

Lång dag för min del .

Som vanligt skola , bara språk idag. Usch ! Slutade 2 , till pappa och äta och sen for jag till Lindex en sväng . Ia kom dit och så gick vi till Madicken , Jossan var joinad för en stund . Men vi orkade inte sitta där länge så vi gick till uncan . Helt skoj faktiskt idag . Sjöng singstar och såg på när andra sjöng , yeyeye . fast jag inte är en så bra sångare ;) 5 hade vi träning i sport10 , bodycombat med laget.
Oh bodycombat är så skönt att bara slå all sin ilska ut i luften , luv it<3

Efter träningen for jag snabbt hem till pappa som bor i stan , och duschade . När jag var klar hörde jag av mej till Bia och så träffade jag honom och så gick vi ruunt ruunt ruunt i ekenäs , intressant när man inte varit där förut ;) Nåja , men vi talade om lite allt möjligt, fast jag inte riktigt hörde vad han sa (A)

Kom hem med bussen som gick 19.35 , och kom hem för en stund sen , har bara rett upp här i rummet och så ,inget annat . Och ikväll kommer det Grey's Anatomi . Mitt favoritprogram tror jag nog , DHW eller det !

Jaa , och så tycker Bia att jag är skitdum när jag inte förstår hans SKITDUMMA karis uttryck .. :D

Men nu lääxoor . Bajj

Mandy

Kommentarer

Postat av: bia

Publicerad 2008-11-12 20:06:46

U 2 :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela