Amanda

Halloween ;)

Publicerad 2008-11-01 23:49:10 i Allmänt,

Min halloween kväll har varit skitkul . Har varit hos Sarah hela kvällen. Vi åt tortillas , såg filmer, chillade och var på datorn före jag for hem! Kul var det. Tack flickor<3 Tortillorna var jättegoda, duktigt Sarah . Och filmerna var bra. Fast den första , The Mist , var lite overklig , men jag tycker skådesspelarna var ganska bra . Efter den ville vi se någon kul film, så vi såg Scary Movie 2, haha ! Och så  fotade vi ganska mycket under kvällens lopp. Bilder kommer i slutet av inlägget. Till filmerna åt vi chips, och jag och Mimmi satt och höll varann i handen typ hela The Mist filmen ^, thih. Annars talade vi nu och skrattade mycket. De flesta for hem där 11-½12 tiden , men jag och Jennyfer skulle vara värst så vi var där till 12 , uh ! Då blev vi utjagade och så raka vägen hem och klistrade fast mej här. Grattis!
Jag var annars ikväll utsminkad till bimbo , därför ser jag lite skrämmande ut på bilderna ;)

Bildeer :

Filmkollning på G!


Utklädning ;)


Lina var utklädd till Hitler !


Everybody ;)


Haha , ollaan pissksii ;)


Isabel var sötast ! Modell ..

Visst är vi fina? ;)

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela