Amanda

Good morning

Publicerad 2008-11-16 11:30:57 i Allmänt,

Eller ja, morgon för mej . Vaknade för sådär 10 minuter sen , altså 1210 kanske . Sov riktigt gott och länge inatt , efter att förra natten inte var lång precis . sisådär 10½ timma , skönt!

Idag ska jag vara me Jossan i något skede, hon ringde mej just utan orsak egentligen , men vi bestämde så :) Egentligen borde jag ha gått till kyrkan idag, men jag skulle ha måsta cykla hem så jag orkade inte! Och usch , när jag vakna idag, så hostade jag sådär från lungorna , men jag trodde det bara var 1 gång . Men när jag sen sku tala med Jossan så min röst var weird och jag håller på att bli förkyld, ordentligt . Blä ! På fredag kände jag mej redan febrig , men jag vågar aldrig mäta febern för jag vill inte vara sjuk. Nångång är det väl skönt med sovmorgon och så , men jag får alltid så tråkigt sen ..

Det som sku vara perfekt nu , ett stort morgonmål med allt möjligt att välja på , sådär på hotell , helst franska hotell . De morgonmålen är härliga . Eller över huvudtaget på hotell . oioioi ..

Igår var jag hemma, sen till Robbe en stund och sen till Oliver och kollade film :) riktigt kul kväll . Bara chill . Hos Oliver såg vi först Kung Fu Panda, som jag sett sådär 5-6 ggr nu , och sen såg vi V for Vandetta , som jag valde , för jag tycker filmen är skitbra lagad , inget sådär överdrivna datagjorda gubbar eller så . Bra film, bra film ! Kolla den ni :D

Men nu ska jag gå och laga ett litet morgonmål till mej , inget stort franskt :( Byeeeee!



Mandy

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-11-16 13:08:50

Krya på dig gomma, hoppas du int blir syyyyyk<3

Postat av: nette

Publicerad 2008-11-16 19:31:03

hihi jag och sarah åt hotell-morgonmål på en fransk restaurang idag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela