Amanda

Goddag

Publicerad 2008-11-18 13:24:32 i Allmänt,

Sitter nu som bäst i mammas skola och väntar på henne , hon har lektion . Finska lärare där . Hon har en 8a , så hon bjöd med mej på timmen men konstigt nog tackade jag nej ;) Så jag sitter nu här i lärarrummet .

Just var det en man här , som jag tror att är lärare , så frågade han vem jag var så sa jag att jag var Vivekas dotter . HAHA . Så frågade han om jag jobbade här . Vadå , ett gymnasie . Och en högstadieelev jobbar ju såklart här ;)

När mamma slutar , om sådär en halv timme , ska vi fara till Lojo och köpa vantar till mej , och sen ska jag till en läkare där . Slutade 1 timme tidigare från skolan idag för att jag ska hit , sköönt ^

Läste jus lite engelska , men här finns 100 tals lediga datorer, så hellre är man på datorn än att läsa !

Och så när jag kom hit kom en av mammas kollegor som vanligt och sa att jag hade vuxit , och jag fick skryta med att jag är längre än mamma ;) YEES

Ik

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela