Amanda

God snökväll !

Publicerad 2008-11-25 17:07:01 i Allmänt,

Det var faktist jätte nära att jag sku ha blivit snödöpt idag, fast jag int gick ut någon rast , bara efter att skolan slutat . Blev dragen , släpad längs golvet , buffad och dragen igen för få ut mej för att snödöpa mej , men haha jag slog näsblod till Simon med min armbåga och Mattis och Antte klara de int själva ;D Sen fintade jag och Susku dem , när de sku snödöpa en annan sprang vi ut fullt och sen in i en annan byggnad (vi var i skolan) och gömde oss där . När vi trodde allt var clear började Jappe bombadera oss med snöbollar, jag tror pojkar gillar snö ;)
Annars är en orsak till varför de ville snödöpa mej kanske att jag slängde en limtub i Mattis huvud , (SNYGGT!)  på biologi timmen , HEADSHOT! + att de försökte få mej tillräckligt kall rasten före, Simon, Jesse, Mattis och Antte, tror det var alla . Usch , snö innanför kläderna är ingekul!

Annars gick hissa provet helt okej, fast jag int läst så flitigt ! Duktiiigt .

Åt just pepparkaksdeg , namnamnam de va gott, men nu mår ja ju då förståss illa .. Jees .

Tänkte här om en stund krypa ner i soffan framför TV:n med någon film , kanske ringa J, S eller L ? Får se , skriver senare , bye!

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela