Amanda

Friday night bowling !

Publicerad 2008-11-28 17:53:02 i Allmänt,

Ska iväg och bowla snart, om typ en timme :D! ser fram emot det . Med kommer några pojkar med mej, Jossan o Fia .

Annars har jag hängt med Ewe hela dagen hittills . Efter skolan gick vi på stan , jag hittade en långärmad vit vanlig skjorta som jag var och köpte för en stund sen , int så speciell . Sen gick vi till Ewe, såg på olika program och så hjälpte jag dem att få sitt internet att fungera igen , har haft experience av samma sak så (: O sen bara hem o äta , mums !

Min styvmors son och hans fru är här . Hans fru är en kines och är jättesöt ! hon håller nu på att lära sig prata svenska o de är adorable . När vi ätit sa hon : " ja e matt " gulligt tycker jag !

Annars är Fia påväg hit nu med sin scoter . vet int va vi ska hitta på en timme men något kul säkert . :)

Annars har jag inte bowlat på sådär 100 år så de kommer att skita sej totalt, men no worries !

Egentligen är jag jättetrött nu , men är sådär halft slö så allt går väl bra !

Och imorgon lillajul , tänk snart riktiga julen då .. STRESS :| massa julklappar som ska fixas, dansen ska bli klar och julfestklänning MÅSTE hittas ! viktigtviktigt . Men nåja, jag älskar faktiskt julen . En härlig högtid men massa stämning o mys . Drack faktiskt min första glögg för iår idag tror jag . Fick i apoteket , köpte lite hjälpmedel så jag klarar förkylningen bättre . Så av den fick jag stämning + att vi fick risgrynsgröt i skolan , ooh namm <3 .

Nåja, men jag skriver väl mer när jag kommer hem igen efter bowlingen ! Kanske det kommer bilder med, vem vet? ;)

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela