Amanda

Fredag/Lördag

Publicerad 2008-11-15 15:13:02 i Allmänt,

Skola igår , sen till pappa och tigga pengar, fick min måltid på kinarestaurangen betald . yay . Gick dit med Jossan och Susku för att äta , åt stekta nudlar med kyckling , MUMS ! Vi satt där sådär 2½ timme, lite mer kanske. Bara chill och prat. kulkul tjejer ! Sen hem , och till Jossan och så blev vi där övernatten , kul kväll . Orkar inte gå in på detaljer .
I morse vaknade jag 9 tiden , eller blev snarare väckt . När jag kom upp ur sängen spelade de andra redan Wii vid tv:n , jag såg på . Och imellan lite dator och chill där . 11 tiden kanske blev vi hungriga och lagade tortillas . också det gott ! Sen lite mer Wii och sånt . Kul kväll guys <3

Ida ska jag försöka dra mej till stan och fara till Oliver . Bara chilla . Vet bara inte hur jag ska komma hem för min kära mor är inte hemma (Y) men det ordnar sej hoppas jag !

Men nu ska jag kanske kolla någon film eller tala med mammaa , Jossan kanske senare idag ännu . jeesjees .

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela