Amanda

Första advent !

Publicerad 2008-11-30 21:49:55 i Allmänt,

Glad första advent på er alla :) Hoppas ni har haft en trevlig söndag !

Det har jag iallafall . Vaknade runt 11 i jossans brors rum . han bor i åbo , och jag blev där övernatten igår, orkade inte gå hem till mamma. Igår kollade vi bara filmer och chillade. Nåja , vaknade och jossan , sån sömntuta som hon är , vaknade en timme senare . då såg vi på tv och gick sen ner för att äta . Då ringde pappa och frågade om jag ville fara med till jumbo och shoppa, och jag blev EXCITED och svarade förstås jag.

De kom efter mej halv 2 tiden och så for vi . Vi for också via bauhaus , köpte en julklapp där (: och pappa köpte lite andra grejjer . Sen till jumbo , hittade 3 rockar, 2 snowboard och en från zara . Snowboardrockarna var wauuu <3 En ljusblå från Volcom stone . wauu . O en med grå-turkost mönster från Nike, blev så kär! Och den från zara är som en kappa och den är mörkblå, den också fin . Men köpte inget till mej själv idag, köpte bara 4 julklappar allt som allt . Blir shopping sen på rean på mellandagarna !

Kom hem för en stund sen , sov i bilen . Är annars ganska trött nu och vill gå i duschen , så tror jag far, bye <3

Mandy

Kommentarer

Postat av: Suuuuusk

Publicerad 2008-12-01 15:56:33

haha , ja trodde ren att du hadde köpt alla domdä rockana ja va helt wtf, satssaa :D!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-02 16:27:41

jag är ingen sömntuta.. :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela