Amanda

Fina ord

Publicerad 2008-11-17 18:14:56 i Dagbok,



Började just fundera på att tänk om man skulle använda fina ord hela tiden , som just , jag sa uppskatta , säger nästan aldrig det ! Eller exeptionellt, vilket jag tycker är ganska coolt , tänk om det sku användas hela tiden?

Skolan var ganska normal, förutom att jag fick halvt panik i morse när jag fick veta att vi sku till simhallen med jomppan , inte ha innejomppa som ja trodde, så jag hade bikinin hemma , jess! Ringde fort mamma och det fixade sej med min bror . Phiuf !

Handarbetet var som vanligt, annat än att vi hade rektorn som lärare . Stickade på min halsduk , kom rätt så långt faktiskt . Jaa, och så fick vi ju ut betygen idag. Är faktiskt jättenöjd . trodde jag hade sänkt i många ämnen , men det var mycket bättre än jag förväntat mej.
Dans hade vi med flickorna från 2 till 4 . Kulkulkul . Tycker vi gick ganska bra framåt idag ! Skulle bara vara bra om alla sku träna varje gång, inte kul om man blir efter .. :S Tavga visade en skitbra dans som jag hoppas vi hinner pränta in innan julfesten :)
Hem med buss sen , fick en inte såååå kul surprise på busshållsplatsen , såg min intefavoritperson -. !!!

Matmatmat när jag kom hem och sen datarnörd jag ! :D

Min dag idag ;)
Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela