Amanda

Evening fellas !

Publicerad 2008-11-08 16:01:15 i Allmänt,

Nu ska jag börja dra mig iväg till Lina . Har inte sett henne på över en vecka, hon har varit i Helsingfors på prao så.

Idag har jag mest suttit vid datorn . Kämpat med bloggdesign . Första gången det var klart försvann allt , blev skitarg och bestämde mig för att inte ge upp . Satte mej här igen och började bli klar , så blev det strömavbrott och då blev jag förbannad! Men som tur , när datorn kom på igen , var det sparat . Phiuf ! Sen forstatte jag fixa , kul när man lär sig nya grejer . :) Är helt nöjd med den nu . Mer personlig än den förra iaf .

Jag har också städat hela huset idag , skittråkigt ! Och så har jag kollat på EMA-galan i repris .

Men nu ska jag lägga min pizza i ungen och klä på mej till Lina . Later dudes !

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela