Amanda

DÅLIG UPPDATERING 2 !

Publicerad 2008-11-11 21:33:38 i Allmänt,

Sorrysorrysorry!

Har bara inte hunnit vara vid datorn . Eller orkat . Hihi ..

Skolan var helt kul. Pojkarna , både gymnasiet och högstadiet hade matcher , vissa gick bättre än andra , men bra spelat boys ;) Så vi fick gå dit på matta timmen (skönt att slippa det) men fick dessvärre ett kapitel läxa .. Och så gick vi ner på rasterna . Har typ hängt mest med Simon idag , helt kul ;>

Slutade 2 , kom hem , satte mej i köket och åt och stickade på min halsduk. Är inte annars någon stickningsfantast men jag vill ha den klar ! Och sen så gjorde jag matta läxan , snabbt gick det så innebandyn var värd det ! Lagade riktigt stort mellanmål , stekte ägg och värmde en hamburgare och åt smörgås. Men jag orkade inte med allt så min bror åt resten!
Jossan kom hit en stund senare, vi talade , var på datorn snabbt och sen blev det TV tittning som planerat . Först såg vi gårdagens DWH som vi båda missade p.g.a. träning . När det var slut kollade vi mellan MTV och E:entertainment . Hihi, riktiga skvallerprogram , men de är.

Så småningom blev det tid att bege sig till Jossan , eftersom hennes mamma skulle köra oss till stan så vi kunde gå på nya Bond filmen . Tjoho! I början av filmen satt vi som snälla flickor, men sen bröt slöheten ut och vi satt bara och fnittrade ^
Filmen var helt okej . Typisk bondfilm nog . Men jag hade humör för sådana filmer idag så den var grejjt .

Mamma kom efter oss efter att vi stått en stund i det mysiga regnet. Och så kom jag just hem och här sitter jag :)

Och shitt vad det har regnat idag ! Hela dagen :O Grymt!





Dagens:
Mörkblåa jeans - H&M
Svart tröja - Topshop
T-skjorta - H&M
Pärlarmband - Marknad och Seppälä
Nomination armband
Örhängen - Presenter

Tack för mej för ikväll .

Mandy


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-11 21:45:39

ja fan de va grejt;) lite ditt fel nog att slöheten brast ut . men de helt lugnt ! slår dei på benet tack för mej <3

Postat av: susanna

Publicerad 2008-11-12 12:32:53

HAHAH ,marknads armbanden :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela