Amanda

Confused

Publicerad 2008-11-24 15:07:12 i Allmänt,

Känner mej helt roddig med allt och alla. Kanske det beror på förkylningen , kanske på mej  . Som jag skrev igår är det helt skönt att bara låta allt flyta på , men oftast blir det till slut problem av det . Nåja , men jag forstätter låte allt flyta , fast jag kommer få problem , men sånt är livet . Alttid kan det inte vara bra .

Sen jag senast skrev har jag sett på en Harry Potter film , den senaste som har kommit ut tror jag , "The order of the Phoenix" .
Antingen så har jag inte alls sett den eller så var det på bion jag såg den senast , kommer inte ihåg. Men inget speciellt med filmen , vanlig Harry Potter .
Och så har jag duschat , länge och väl ! Annars borde jag läsa hissa, har prov imoron , uchfy.
Nåja . Skriver senare!


Mys med varm saft

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela