Amanda

Chörch

Publicerad 2008-11-23 19:44:53 i Allmänt,

Kyrkan var så kul som jag aldrig haft förut.
NEJ. faktist inte . satt där i 3 timmar och lyssnade på ointressanta grejjer med huvuvärk och var jättehungrig .. MYSIGT ! Men jag fick iaf en underskrift till konfirmationen . tur det !

Kom just hem , har kokat blomkål och ser nu på idols . Hoppashoppashoppas på Koop ! (ser på finska) Annars somnar jag säkert jättetidigt ida , är tröött..

Annars mår jag ganska bra sådär psykiskt . Egentligen är allt upp och ner nu , men det får vara så en tid framåt nu . Vet inte vad jag ska göra med något . Men det känns helt kul att bara flyta på och ta en dag i taget och se vad tiden hämtar med sej . På det sättet behöv man inte tänka eller planera så mycket .
Och sen med skolan orkar jag int tänka så mycke , den får nu också gå lite som den går, har ändå såpas lätt så tänkande är inte viktigt :) Men hissa prov på tisdag denhär veckan , det får nu gå som det går, har ingen lust att plugga !

Sitter nu annars i sköna kläder : min rosa fleece från hooch, en ljusröd topp från lindex, umbro byxor jag fått från fotbollen och yllesocka, mums :
 

Ha en kul kväll .

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela