Amanda

Bia

Publicerad 2008-11-07 23:56:03 i Allmänt,

På Bias begäran !

Hömhömhöm .. Jag är skittrött nuu , funderar på att gå och sova men det är väldigt jobbigt att borsta tänderna ! Men jag funderar på att lägga mej i sängen och se på film och sen råka somna ,så man inte skulle behöva tvätta sig. Okej tänderna vill jag tvätta, men orkar inte med sminket (A) Då känner jag mej inte lika skyldig på morgonen om jag "råkat" somnat på kväll/natten ! Åh, håller påriktigt på att somna nu . Min kropp är helt död och min rygg håller mej typ inte sittande längre ! sköönt . Känner mej helt bortdomnad och avlägsen från allt .

Annars är jag i pengabehov . Vill shoppa och vill fara till Thailand på resa, bort från allt skit och besvär och problem och bara ligga och sola på någon strand och kolla på beachboys. Och såklart shoppa . och massage, och massa annat roligt ! Vill bort nuuu . Det behöver inte ens vara Thailand, men alla säger att människorna där är så trevliga så det låter kul . Hihi , mamma och jag funderade på att fara nästa jul , lite långt dit, men låter bra iaf ! Skulle faktiskt behövas att få komma bort :)

Men kanske jag skulle sova , niight <3

Mandy

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-11-08 13:45:44

ja e också helt kär i den !! yyberfiin ! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela