Amanda

11 h

Publicerad 2008-11-23 14:10:10 i Allmänt,

Oj , sov en riktigt lång natt , 11 h . + att jag sov ca. 1 h igår på kvällen när Jossan och Susku var här . Vi alla sov lite i etapper . Skönt ! När de for , kom Axo (min bror) och hans kompisar hit och förstörde min frid . Såg på L-word ;D Nåja , bra gick det iaf. Somnade kanske där 2 tiden , lite före, och sov till halv 1 . Låg och tittade på My super sweet 16 , man blir ju sur då man ser hur bortskämda alla ungar e. Jag och Axo lagade mat här för en stund sen , spaghetti och maletköttsås . namii ! Annars har jag bara suttit här och nördat mej 8)

Om lite mindre än en timme ska jag till kyrkan -. Ska vara där i 3 h . Ghad, jobbigt ! Kommer säkert somna, är redan såpas slut p.g.a. min förkylning. Är helt täppt i näsan och nyser allt som oftast . Uschusch .. Annars är jag chokosugen för 5 . blää .. Har bara lust att sitta här och mysa för mej själv idag med lite kakao , och titta ut på SNÖN! Det börjar blir riktigt mycket snö där ute . Hoppashoppashoppas att man slipper och åka snowboard snart !

Men nu ska jag börja laga mej klar för kyyrka,  bye !

Mandy

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-23 14:19:37

kolla i min meny längst ner.. :P

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-23 14:42:46

ja testar mig fram..lägger upp en ny nu som jag nyss gjorde..har aldrig använt adobe förut..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela