Amanda

Uttråkad

Publicerad 2008-12-16 20:40:46 i Allmänt,

ORKAR INTE LÄSA ! 

Speciellt när spanskan är svår, fattar inget och det är jobbigt att lära sej nya språk , så man bara kan några meningar + ord. Har bara läst spanska ett halvt år , så kan det inte så bra + att vår lärare faktiskt inte är den bästa! Man lär sej inte så mycket på timmarna , kan också bero på att jag har det från 8-10 på morgonen , har alttid haft . Och de är de timmarna i skolan jag ännu halvsover . Och om jag inte halvsover sitter jag och Josse och skrattar åt något dumt ! Så det kanske är en bra förklaring det med . Men iaf , det känns som om jag nu ikväll har lärt mej mer spanska än jag lärt mej på alla timmar vi haft denhär perioden , så inte så positivt precis.

Annars har jag 2 dagar riktig skola kvar :O 2!! Inget alls ju! Sen på fredag ska vi se på film hela morgonen , och sen till julkyrkan . Och på lördag blir det julfest , som jag ser fram emot . Där ska vi shaka loss till vår dans på scenen ;) Det kommer blir AWSOME ! Sen det vanliga, julfestdanser och sen JULLOV i mer än 2 härliga veckor ! Oj vad jag behöver det . Att få sova ut . Har nu inte sovit längre än 7 timmar på över en vecka , och nu har jag huvudvärk hela tiden . Och det är inget jag vill , att vaka , utan jag planerar varje kväll att gå och sova i tid, men altti blir det 11-12 tiden som jag först går och sova , tråkigt !

Men nu kanske jag borde läsa lite spanska ännu . Har inte alls kollat i boken ännu , bara läst ord så , ehe ! Moi

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela