Amanda

Utrråkad

Publicerad 2008-12-03 20:06:33 i Allmänt,

Har faktiskt skittråkit . Är igen sötsugen .. inte bra , sku villa äta massor med godis o kex, men ska int låta mej själv till det . khih .

Och annars vill jag ha veckoslutsplaner, vet inget som händer här , så får väl hitta på ngt kul (: Har någon något förslag ? Eller har någån något skoj ni ska göra?

Grey's anatomi börjar om ca. 4 minuter . Jag tänjde här innan , kanske tänjer lite till . Men usch vad jag är uttråkad . vill hitta på ngt ! Jag funderar på att fara till mamma imorgon , om hon kommer hem . Hon är i Genua, jag vill också ..

Och en sak som jag faktist vill är att resa , har inte rest ordentligt på sådär 2-3 år . Var då på en europa bilresa med familjen . Det var inte så kul hela tiden heller, var borta sådär 3½ vecka från vännerna så . Men ja,  vi har inte haft tid att resa , mamma har byggt nytt hus och det har inte bara blivit av ! Men jag vill såå till ett varmt land och bara chilla, sola och shoppa . Skitkul sku de ju förstås vara om man sku ta en kompis med, men bra går det nog med mamma också ! Thailand, dit skulle jag faktiskt villa. Men det är ju någon slags demonstrationer där eller ngt liknande . Men ändå, skitkul sku de vara !

Men jag o Fia fundera på att fara ti Idrefjäll och åka snowboard på sportlovet. Det skulle också vara skitkul . Tänk , en vecka med Fia och massa andra kompisar och få åka snowboard varje dag ! HÄRLIGT .! Hoppashoppashoppas det går (: så sku man ju komma bort en bit iallafall , okej inte söderut , men bort och ha kul iaf . Så mycket som jag nu älskar att åka snowboard så .

Men nu ska jag nog fara . Har redan gått 6 minuter så . uschnei . byee
 

I wanna !


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela