Amanda

Tredje advent

Publicerad 2008-12-14 18:39:53 i Allmänt,

Fort går det ! ; O

Idag är det 14.12 och det är fortfarande julmarknad i Ekenäs . Var i morse, kl 10 där och sålde för klassen . Skulle stå där med Allo , men Emil och Josephine var också där . Jag frös fullt, och jag kände inte av mina tår när jag sen gick till Robbe .
Var hos honom till ca kl 2 , då jag åkte hem med mamma.  Sen dess har jag läst bok , som jag måste ha klar till onsdagen , och började idag , men har läst över hälften redan så det är luugnt (: Sitter nu och ser på Idols, final idag ! Själv hoppas jag att Coop vinner, tycker Anna har blivit lite tråkig. Okej , Coop sjunger också lite tråkiga låtar, men han har sjukt bra röst.
Annars har jag också sovi nu sen jag kom hem , ungefär 2 h. Skönt var det . Men nu tv-kollas.

Kram


Mandy

Kommentarer

Postat av: A.

Publicerad 2008-12-15 20:29:57

Är du o R. tillsammans igen :) ?

Postat av: Mandy

Publicerad 2008-12-15 21:54:25

Nej vi är nog int det ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela