Amanda

Tack

Publicerad 2008-12-15 22:01:27 i Allmänt,

Tack för kommentarerna, blev direkt mer uppiggad på att skriva . Utan att någon kommenterar känns det lixom onödigt att skriva . Såklart är det ju kul också , men roligare med kommentarer ;) Så kommentera gärna . Skriver mer om ni kommenterar mer .

Idag har jag inte hunnit vara här . När jag kom hem såg jag på många bandade avsnitt desperate housewives, som jag missat för jag har träning precis den tider det kommer så . :( Och sen läste jag lite på min moddabok , den börjar bli helt bra. Den heter : I taket lyser stjärnorna , och handlar om en flicka vars mamma ha svår cancer, och så är hon inte värst populär i skolan och så . Helt bra bara man kommer in i den .

Sen träning , och var irriterad på allt och dåligt humör . Mamma hade gnällt på mej en halvtimme före träningen på saker som jag inte kan göra ngt åt . Irriterande !!! Så allt gick skit, + att jag fick valpsjukan tillbaka .
Valpsjuka= Är när musklerna växer för mycket , så att benen inte hänger me, eller något liknande , kommer inte ihåg. Men sjukt tar det iallafall. HEMSKT ! Det drar i smalbenen och det tar sjukt hela tiden , fast man inte ens sku anstränga sej . Eller det tar slut just efter man har ansträngt benen . Så nu , några timmar efter träningen känns det helt okej . Men ja , dåligt gick det iaf ..

Men nu borde jag sova , har inte sovit ordentligt på över en vecka + att jag borde läsa bok , och lite till matta provet jag har imorgon :) Pussgodnatt !

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela