Amanda

Söndag

Publicerad 2008-12-28 12:08:22 i Allmänt,

Tror jag ?

Dålig uppdatering med bloggen men har haft fullt upp !

Men ja , julen firade jag på lande , helt mysigt där . Jag åt , såg på House och läste bok . Juldagen tillbringade jag faktiskt hela dagen , dvs. 12-5/6 med att ligga i sängen och se på House - skönt.

På fredag när vi kom hem från landet for vi via min mormor och drack kaffe . Inte jag då, dricker inte kaffe. Här hemma packade jag upp, fick lite mer julklappar och for sen till Lina . Hon hade fått nytt Abba singstar, så vi sjöng det . 10 tiden kom jag och Jossan hit , o efter en stund kom Susku också, o vi såg på HOUSE , konstigt ;) De for hem 12 tiden , o jag borde egentligen ha sovit men var vaken till 2 och skulle stiga upp 6 så 4 timmars sömn däär .

Så på morgonen startade vi tidigt till Åbo . Vi var klara för att börja shoppa en halv timme före alla butiker öppnade, så vi satte oss på ett stängt Arnolds coffee o halvsov . När vi fick börja shoppa shoppade vi som galningar. Eller så int , men fina saker hittade vi . Jag hittade en blå rock , WESC hörlurar , en halsduk och en väska . Kommer säkert bild nångång (: Vi kom hem med 3ans tåg då vi båda hade helt sjuka ben , o här hemma såg jag på House några timmar .

7 tiden for jag till stan med buss . Busschauffören höll på att köra förbi mej, men sen såg han mej som tur -. dum chaufför ! For till Robbe sen och var där några timmar. Såg på någon film och tog det bara lugnt, var lite trött kanskee..
Nångång sen bestämde vi oss för att komma till mej , o Robbe kom hit en stund , vet inte alls hur länge för jag somnade ett skede (A) . Så jag halvsov när han for och somnade sen ordentligt . Men så blev jag väckt av att min brors en kompis fylleringde mej -. TACK ! Nåja, somnade om sen igen efter en stund .

O nu sitter ja här , efter att ha sovit kansk 11 h . Hihi (A)


Så ser de ut , wau !


Men nu ska jag gå i duschen , sen sa mamma att ja sku duka eller ngt , min styvfars släktingar kommer hit idag så.



Mandy

Kommentarer

Postat av: Jarkko

Publicerad 2008-12-28 21:40:37

De va int jag som ringde.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-28 21:57:01

från vilken butik köpte du wesc hörlurar?

Postat av: Mandy

Publicerad 2008-12-29 22:38:09

Hörlurarna köpte jag från One Way :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela