Amanda

Snabbis

Publicerad 2008-12-02 15:56:25 i Allmänt,

Måste skriva snabbt och kort nu, för jag måste börja laga mat . Pappa beställde att maten sku vara klar om en timme när han ringde , o det har nu gått en halv . eheh . borde nog börja nu!

Ja, som ja skrev så var skolan ganska normal . Efter den var jag med Susku , vi kom först hem hit och äta kex, var sjukt kex/godissugen! Sen for ti till K-supermarket för att söka sommarjobb, och vi fick varsin blankett . När vi var där märkte vi att godiset där är skitbilligt idag, 2,90 € per kilo ;O Wou ! så jag köpte lite på 800 gram , USCH . men nåja, gav hälften åt min bror och andra hälften ska jag dela med Lina ikväll på bion .. Susku sku fara hem med halv 4ans buss, så jag väntade med henne en stund på bussen , vi skrattade åt en viss person  , inte min favorit , men jag har orsak !

När jag lämnade henne där for jag till Lindex, köpte lite julklappar igen . Måste få dem köpte , annars blir det hemsk stress före jul ! Den svåraste jag har att köpa är den till min bror, nån som har något förslag vad jag ska köpa?

Kom just hem , köpte mat på stan då som jag ska börja tillreda, inte så svårt med chickennuggets och makaroner, men det tar en stund iaf .

Okej dehär ble ju inte så kort sen iallafall . blev fast ! men nu mat > heis!

Mandy

Kommentarer

Postat av: sarah

Publicerad 2008-12-02 19:10:24

i think i know who u saw ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela