Amanda

Slut

Publicerad 2008-12-03 18:10:14 i Allmänt,

Är helt slut i kroppen och benen . Dansade först i 2 h , vi fick hela dansen klar, men allt måste nog finslipas . Lite före 5 for jag o Ia via en butik för att köpa dricka o sen till Sport10 med laget. Vår "tränare" har opererat låret , så hon kan inte hålla någon träning , så vi fick bara ha cirkelträning, tråkigt . Efter 3 varv av det var man helt slut.

När jag kom hem hoppade jag i duschen och stod där läänge . Åt just, gott med mat ! Och så ska jag väl tänja och kanske kolla någon film ikväll . Och så såklart se på Grey's anatomi . Ser fram emot det ! Ihih. Men nåja, mina armar e helt slut för tillfälle så inget mer skrivas , hei <3

Mandy

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2008-12-03 19:08:43

hejsan! tack så mkt vad kul! vad händer på nyår kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela