Amanda

Självständighetsdag

Publicerad 2008-12-06 14:41:01 i Allmänt,

Idag är det finlands självständighetsdag , 91 år fyller Finland idag . Ikväll kommer det balen i TV kl. 7 , någon som ska kolla den? Jag tror jag jossan och susku ska titta på den ikväll iaf , händer int så mycke annat så . Annars höll vi på att se filmen Saw 5, men sen åt jag o sen sku susku hem o äta , så vi e mitt i den nu (: . Jossan är annars här nu . vi gör int så mycke, väntar på susku (: Undrar om jossan sku villa platta mitt hår? ;) haha . men nu ska hon göra det då , så hejhejhejhejhej . ! <3



O nu gick jossan hem hon också , hon talade med sin mor o hon gav såna besked . Så jag sitter nu här o lyssnar på Beenie man,  Britney Spears och Kid Rock . Vad tycker ni om Britneys låt - Circus . Själv tycker jag den är helt bra !
Usch , nu vill jag fixa mej , har inte gjort ngt åt mitt utseende idag så , o nu har ja int så mycke annat att göra så . Kanske fotar ngt ikväll från baltittandet ? maybe baby ! Men nu fixniniing ^

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela