Amanda

Övermorgon

Publicerad 2008-12-22 21:55:17 i Allmänt,

I övermorgon jul då . Excited !

Idag vaknade jag runt 12 , lagade mej klar och 1 stod jag utanför säästö pörssi igen för att sälja julgranar , tråkigt och kallt var det, men Jenny var iaf med idag (:  Sen hem och se på House , har blivit fast i det ! 5 tiden for jag med Susku till stan , sku träffa Robbe , o sen träffa vi Nico , Marko o lite andra . Av Robbe fick jag en jättefin julklapp , en Burberry parfym , o den doftar jättegott ! Namnamnam . När vi kom hem for jag o Susku via här , tog J:s , L:s o S:s julklappar o for till Susku . Dit kom sen J o L , o så gav vi julklapparna till varann . Jag fick av Jossan en jättefin vitgrå randig tröja , som jag valt själv (A) , av Susku en blå tröja med knappar , fiin ! , och av Lina en härlig orange mössa . Tacktacktack ! Om min jul fortsätter såhär med julklappar behöv jag kanske inte shoppa på rean ;) Okej kanske ändå .



Men nu ska jag se på House igen , och be att min bror lägger mer avsnitt till min HD (: Godnatt <3


Mandy

Kommentarer

Postat av: SANIBO

Publicerad 2008-12-22 21:57:17

sv: haha oh, thanks :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-24 12:21:44

God jul mandy! ;>

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela