Amanda

Och igen..

Publicerad 2008-12-19 07:42:32 i Allmänt,

I skolans datasal, känner mej lite som om jag sku vara här hela tiden .

Vi sitter här nu hela klassen , ser på Get smart och äter bakverk , men ingen hänger typ me i filmen , för alla sitter , precis som jag , på datorn :) dessutom har de flesta väl sett filmen . Undrar varför vi sku se på just den då , men det var den min lärare satt på , när vi ändå har sådär 50 filmer , tog min externa HD med , så där finns det så det räcker.

Annars är jag uttråkad , och mår snart illa för jag äter så mycket sött nu :) Och så är det risgrynsgröt idag till mat ! Det måste jag ju orka äta mycket av . Nästan alltid när jag äter julgröt får jag sån julstämning .

Usch , det är hemsk för det känns inte alls som jul än ,  när det inte finns någon snöö :( det var någon cm snö för någon dag sen , men den smalt bort samma kväll . Jag har ännu 2 julklappar kvar att köpa , men jag vet vad som ska köpas så de e luugnt ;) .

Nu kom Henkka, vår lärare in riktigt andfådd, undrar vad han gjort ;)

Men nu kanske jag ska kolla lite film igen . Heisveis !



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela