Amanda

Nyårsafton

Publicerad 2008-12-31 00:20:57 i Allmänt,

IDAG ! Året har gått fort tycker jag . Har hunnit göra massa roliga grejer, varit med om en massa nya grejer som jag aldrig gjort förut, både bättre och sämre . Och så har jag mått det bästa man kan må,men också mått väldigt dåligt ! 2 värsta tillfällena var precis efter förra nyåret , mådde vääldigt dåligt några veckor efter det, pga. problem med pojkvän , och det andra var efter min tonsilloperation , var jag mådde väldigt dåligt och spydde med min så sjuka hals, var också en hemsk period . Annars har jag också, somsagt haft det underbart . Kan inte nämna de bästa tillfällena under dehär året , för det har varit så många. Ett datum som varit viktigt för mej , som jag antagligen alltid kommer att komma ihåg är 11 maj ;) Ni som vet , vet vad som är speciellt , ni andra får aaaldrig veta ;D

Men imorgon ska jag ha roligt ! Det har jag bestämt , och det nya året ska börja mycket, mycket bättre än förra året , som började med gråt och gråt och gråt och besvikelse för min del . Jag har till och med blivit tillovad att det inte ska bli lika dåligt som förra nyåret , så det låter ju bra . (:

Men nu ska jag sova, ska vara hos Susku 1200 imorgon då vi ska till stan , so goodnight !


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela