Amanda

Maskfobi

Publicerad 2008-12-16 20:55:08 i Allmänt,

En grej , som antagligen alla inte vet om mej , är att jag är livrädd för maskar , direkt när jag ser en , eller bara tänker på maskar får jag gåshud. Altså sitter jag här med gåshud nu !

Idag i skolan var det en sorts utställning som en pojke som redan har gått ut samma skola jag går i hade . Han hade utställning på sina djur . Massa kräldjur , som t.ex. ormar, spindlar , ödlor, kackerlackor, någon sorts kräfta , sköldpaddor och så MASKAR ! Usch jag gick där runt borden och kollade på djuren , och när jag kom fram till maskarna , som jag inte var förberedd på att se , Hoppade jag till, skrek , sprang iväg och fick tårar i ögonen . Det var samma sorts maskar som de har i Fear factor . Gula, äckliga , slämmiga , korviga maskar . USCH de är det äckligaste jag vet . Och sen hade han en jätteäcklig orm ! Sen såg ut som en jättedaggmask , hade samma färg som en, fyy höll på att spy . Nu skulle det säkert passa bra med en fräsch maskbild, men jag ser inte på maskar frivilligt så , det får vara såhär .

Tänkte bara berätta , ifall någon sku villa impress me med något , så hämta inte maskar ! FYFAN

Mandy

Kommentarer

Postat av: övertörtt hahaha (A)(A)

Publicerad 2008-12-16 21:18:44

tak så mkt (=

desamma (=

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela