Amanda

Julstädning

Publicerad 2008-12-18 20:31:32 i Allmänt,

Efter jag var i datasalen , gick jag o Susku till bollhallen. Där väntade vi på mer volleyspelare , men Tavga var den ända som kom , så det blev ingen träning för oss. Vi satt där i omklädningsrummet ca. 1 h . Imellan gick vi ut och talade lite med P94 fotbollslaget i Ekenäs . 4 tiden for vi hem , jag o Susku med hennes pappa . När jag kom hem åt jag snabbt, och har städat sen dess till nu . Mamma ville ha hjälp med julstädningen , så jag tvättade alla skåp in och ut i köket , och så har jag dammsugit mitt rum och också torkat golvet här, så nu är här rent och fint och det doftar dessutom rent . Skönt är det . Borde imorgon bara få ut mina sängkläder och sen byta lakan så sku allt vara bra !

Igår köpte jag nya skor, och de är härliga! De är sådär beige-rosa med svart spets, från wild shoe . Och billiga var de också . Hade sett dom i tidningen tidigare, och tyckte då ren de var fina. Men när jag såg dem igår, och såg priset , så måste jag bara köpa dem . Jag ska inte ha dem till julfesten nu , passar inte till klänningen så, men till vänbalsklänningen passar de fint ! Har ren klänningen klar, för jag köper ingen ny tills dess tror jag, utan använder samma vita jag hade på avslutningen. Det är den finaste klänningen jag nånsin haft och jag tycker jättejättejättemycet om den . Så det blir snyggt !

Idag hade vi annars sista riktiga skoldagen idag för året ! skönt , nog för att vi bara hade 1 riktig timme, men . Och det var religion . Vi har sett på filmer och spelat spel alla andra timmar idag.
Imorgon ska vi först vara med klassen bara i 3 h , se på någon film eller så , och sen till julkyrkan ! Efter det ska jag och Tavga till Seppälä , hörde att de har mega alennus på underkläder där så ;) Underkläder kan man nästan ha hur mycket som hest av , iallafall jag ! Annas måste jag nog köpa någon julklapp ännu, till min bror t.ex. Han är alltid svårast ..

Men nu ska jag se slutet på Stylista , och sen se Meet the spartans till slut idag, och försöka få en lång natts sömn efter det . Skulle passa bra för mej nu !



Tänk så glad man kan bli av ett par nya skor !

Godnatt <3

Mandy

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-18 21:08:16

Ååh,härliga skor! :)

Postat av: Mandy

Publicerad 2008-12-18 21:31:29

Tack så mycket :)!

Postat av: Emily

Publicerad 2008-12-18 21:37:13

Åh fattas bara snö så skulle det vara perfekt julstämning :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela