Amanda

Jeap , chill

Publicerad 2008-12-09 16:24:00 i Allmänt,

Idag blir det en chilldag för mej . Inga planer , borde kanske läsa lite religion , men TRÅKIGT är det ! Har prov på torsdag o de e mycket att läsa så bäst man börjar i tid så jag int tråkas ihjäl imorgon .
Nåja, men idag har jag varit i skolan , normal dag . Sen hem , datas , sen lite fotas o sen snabbt till stan för att köpa deodorant o pepparkaksdeg ( vilken kompination ! ) o efter bror . Kom hem , stekte nudlar ( brände dem , grattis .. ) o åt just pepparkaksdeg så jag mår illa så jag gav resten till min bror . Annars har jag tänkt dansa lite idag . Vår jomppa lärare kommer och kollar vår dans imorgon , så bäst man kan den . Och så ska jag se på Wall-e idag istället, antingen med eller utan Susku . Den funkade inte igår , eller ju funkade, men laggade för 5 ! Min brors förklaring var : dina usbportar till datorn är för långsamma så du måst flytta över filmen till datorn .. Killen kan .
Så jag flyttade över den och några andra till datorn , bla. Meet the spartans ;) kan ju vara helt entertaining !
Bilder :

Bored ! ;)

  
Här ser man lite av min halsduk som jag stickat själv , muchee !


Men det för mej , lite pluggas nu .


Mandy

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2008-12-09 16:35:10

Joo , de sku vi ! men int vet vi ju ännu var å me vika andra :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela