Amanda

Inga planer !

Publicerad 2008-12-04 17:47:38 i Allmänt,

Har inga planer för imorgon, kanske det bara blir en hemmakväll hos mamma ,det får man se sen !

Dani skickade och frågade vad jag skulle hitta på imorgon , något speciellt ? ..  Så jag funderade att vadå imorgon , men så kom jag på att herregud det är ju fredag . Denhär veckan har gått skitfort , hoppas bara veckoslutet inte går lika fort . sku nu vilja ha ett låångt veckoslut med massor med sömn och chill, men sku också villa ha jätteroligt , kanske festa? ;) nåja, we'll see ! Kanske det kommer några roliga planer ikväll ännu? hoppashoppashoppas .

Fick annars höra att det ska bli kallt imorgon igen , sådär -3 grader . Någon skrek det utanför matbutiken , så det kan lika bra vara att det inte stämmer . Men skönt sku de vara att få bort det här våta ,regniga slasket . Börjar faktiskt tröttna på det bigtime !

men nu ska jag skärpa mej och lääsaa . Sån dag idag igen att jag inte alls orkar , eheh , nogood! Men nu , heis ^,

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela