Amanda

Helt slut

Publicerad 2008-12-13 23:36:15 i Allmänt,

Igår , på fredag , var en kuul dag . När jag kom hem från skolan for jag till Susku och vi bakade moccarutor . Goda blev de . Hon skulle baka till Ekenäs gammeldags julmarknad som varit idag och är ännu imorgon, hon säljer med sin klass, precis som jag (: Efter bakningen hem , stressa med att packa grejer och byta om inför träning . Jag packade för att jag skulle första natten mellan fredag och lördag till Ewe och sova , och egentligen till pappa lördag-söndag natten , men det blev change of plans, så är nu hos mamma.
Ja, men tillbax till igår. For sen iväg på träning , som var skittung och vi var bara 9 på träningen , fast vårt lag består av sådär 15 personer, ajajaj flickor ! Sen till pappa och duscha , och Ia var med . Där halv 8-8 tiden for vi till Ewe, satt där och åt snacks och talade. Vi var sådär 12-14 flickor, och nångång på kvällen kom 3 pojkar dit (: Kvällen blev sådär , ibland bättre och ibland sämre . Gick och sova där halv 4 tiden , efter en låång dusch . skön dusch . Älskar Ewes dusch för den har sånadär små blåa lampor längs väggarna så den är jättemysig . Hih .
Vaknade i morse 10 tiden . Steg upp och gick sen och lade mej bredvid Jossan en stund. Somnade halvt om. Ungefär 20 före 11 började jag fixa mej , skulle vara ute på julmarknaden kl. 11 för att sälja där en timme . Men som tur bor Ewe riktigt vid torget så . Stod där i äckligt regnväder, UTAN tält , tack Simme.. Nåja , men jag stod där med Emma, och vi sålde ganska duktigt . Efter att jag stått där for jag till pappa en stund och väntade på att Jossan sku ringa för att vi sen sku fara till Hesa och shoppa. Jees. Vi var i hesa där halv 3 tiden, efter en sväng via karis och så . Där shoppade jag julklappar till ganska många , och en klänning från H&M, men vet inte om jag har den på julfesten .. Är inte helt nöjd med den så. Nåja, vi åt mat där på någon typ italiens restaurang kanske? God mat iaf ! Åt fajitas, namnam. 6 tiden for vi hemåt , och var hemma ca 20 före 8 .
Kom hem , lade mej på sängen en stund , var helt slut. Lade sen på datorn , kollade olika grejer och sen kom Jossan hit. Vi satt också på datorn en stund , och sen bakade vi muffins och såkallade "myror " . ricecrispies med choklad på . Ska sälja imorgon på julmarknaden så. Susku kom också hit , ungefär när vi bakat klart . Då satt vi en stund och diskuterade med min mamma , och kom sen hit för att se på film .

Idag såg vi på Wall-e, och guuud vad den var söt ! Jossan och Susku for typ i mitten , men jag såg hela och den är så söt ! Dedär ögonen som själva Wall-E har är så söta . Satt i hela början av filmen och fnittrade för ögonens skull . Sevärd film :)

Men nu ska jag kanske kolla Meet the spartans , den verkar ju helt kul (: Men kommer antagligen somna till filmen . Tänkte nu iallafall gå i duschen före jag börjar se på film , ska vara på torget 10 imorgon så måste stiga upp 9 -. kanske jag borde gå och sova kanske . Heh .. Ska stå på torget med Allo , hoppas han inte är jobbig fö då blir de antagligen mycket skrik undet vårt fina parasoll :P Nåja , men nu dusch och godnatt !

Mandy

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-12-15 21:47:10

haha, mina blåa dusch lampoor (A)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela