Amanda

Godkväll

Publicerad 2008-12-04 20:33:29 i Allmänt,

Funderar på att gå och sova, så jag för en gång sku få en riktig lång natts sömn . sku i och för sej vara skönt, men lite tråkigt att gå och sova redan . Men vad sku jag nu gå miste om jag sku gå o sova? klockan är redan halv 10 , och ingen är kul på msn , och jag har inget att göra. min bror tog min hårdskiva så inga filmer har jag heller .. Fick annars mina å:n, ä:n och ö:n att funka, mittiallt när jag skrev funkade de igen , så svårt var det inte!

Usch , o moddan har jag orkat läsa igenom 1 gång , okoncentrerat , så jag har inte lärt mej något av den heller än , grattis jag :)

Men dethär är antagligen mitt sista inlägg för idag, om jag inte håller på att tråkas ihjäl . Okej , inte första gången idag jag säger att jag tråkar , vet att jag upprepar mej och sådana som upprepar sej är väldigt störande ! Men , TRÅK just nu iallafall .

Godnatt<3

Mandy

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-12-05 13:11:41

å,ä,ö borde fungera nä man trycker ctrl o alt. eller ngt ditåt. händer åt mej all the time ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela