Amanda

Datasaal

Publicerad 2008-12-18 13:52:21 i Allmänt,

Sitter här i skolans datasal en stund , har inget att göra och har volleybollträning om 14 minuter, altså kl. 3 . Så jag sitter här , och har suttit sen lite över 2 . Sitter här med Cessi , Ia och så förstås Henkka (datalärare)  ;) Han kontrollerar lite vad jag gör , freaky ;) nä men han är min klassföreståndare , och cool ! Fick just ut mitt mattaprov, fick 9 i det och är NÖJD ! khih .

Annars sitter vi här och skrattar åt olika personers fula bilder , skitkul !

Haha , idag på biologi timmen såg vi på Robert Gustafsson , och jag skrattade så jag grät :'D De flesta andra var tråkiga och skrattade inte så mycket , men jag hade skitkul för mej själv . Tyvärr var Sarah på körövning den timmen , så hon var inte där . Hon sku säkert ha skrattat lika mycket som jag , eller t.o.m. mer ;) Och det roligaste var nog när han skulle tala som Tony Irving ;) SKITBRABRABRA !



HAHAHA , funny (;

Men nu ska jag kolla mer på olika komiker , är lite slö nu så . Moi !



Mandy

Kommentarer

Postat av: sarah

Publicerad 2008-12-18 18:42:50

han är så klart min idol denhär mannen ! HAHAHHAH

Jaaaaaaaaaaaaaaa! u know what ai meen? aiaiai ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela