Amanda

Booys

Publicerad 2008-12-05 20:49:37 i Allmänt,

Pojkar verkar inte alls kunna prata känslor med varann. De kan inte förklara ngt om sina flickvänner, eller såna de bara tycker om . Verkar inte alls kunna berätta ngt för någon fö då sku de kanske bli kallade "pussy" , antagligen .. Okej , dethär är bara vad jag tror , men om någon pojke int tycker så ,så berätta de gärna till mej . Vissa pojkar kan troligen prata om sådant med sina vänner, och inte bli kallade pussy , riktiga vänner där tycker jag . Och jag förstår int heller hur pojkar kan vara utan att prata o kunna berätta om känslor med/till någon ! Själv sku jag säkert gå sönder om jag int sku ha nån som jag sku kunna prata om allt med . Jag har några sådana personer i mitt liv , och de är nog av de viktigaste. Dem kan jag faktiskt lita på ! Nämner inga namn så ingen bli bortglömd, men ni vet antagligen vem ni är! <3

Annars har jag faktiskt haft en helt kul kväll . Dansat mej helt slut, provat några olika koreografier , laddat ner musik, packat upp grejerna från pappa och bara legat på min säng och funderat . Chill kväll !
Snart går jag säkert och beslagtar min brors dator, med massa filmer och stor skärm , hih . Somnar säkert där ännu ikväll ! Så godnatt :) !

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela