Amanda

Augusti

Publicerad 2008-08-06 12:15:13 i Allmänt,

Hej igen!
Har haft en paus med mitt skrivande nu en tid, eftersom det har varit så fint väder. Men nu har det blivit ändring på det. Usch nu börjar det bli kallt , 13-17 grader bara, höstligt väder utan solsken och regn och rusk! BLÖ. Jag har inte ens lust att gå ut mer , man blir bara så deprimerad av vädret.
För en vecka sedan var det strandväder och kokhett, men allt gott måste ju få sitt slut.
Usch och snart börjar ju skolan igen, mer exact om 6 dagar, 6 DAGAR!
Då måste man ju börja tänka igen på allvar!
Usch börjar angsta av att bara tänka på det. Kommer att sakna sommaren ENORMT!

Ja , och vad jag gjort nu sedan jag skrev senast :
Kokkola cup :D! Vi fick brons men jag fick inte spela eftersom att jag hade opererat bort tonsillerna -.-
Varit i ekenäs och chillat. Solat, simmat, ätit glass, tränat och bara tagit det lugnt!
Grästplanscup i Kimito :D Ännu en medalj , denhär gången silver :D
Suttit inne , kollat filmer och bara myst pga. vädret, rätt så skönt det också men inte precis hur man skulla vilja avsluta sitt sommarlov!

Och nu är jag ensam hemma. SKÖNT! Har nästan inte alls varit ensam på hela sommaren eftersom att mamma är lärare och har nästan lika långt sommarlov som jag. Men hon började jobba idag så jag är ensam. YAY. Och min bror är på en kompis lande . AAH , så jag har tagit över hans dator och sitter här och lyssnar på hans mystiska techno musik på full volym och har mysigt. Senare ska jag antagligen vara med Susku i något skede, träning och ikväll kanske till Robbe övernatten.

Men nu tror jag att jag ska kolla någo film eller något liknande , kanske hitta något gott att äta.
Så hejhej alla ni som blir dystra av vädret och ARGH på er som har bra väder idag! Hejdå <3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela